onsdag 26 mars 2014

En effektiv dag med massa nysningar!

Idag skulle ha varit en ledig dag :)

Jag passade på att vara dödsförkyld på min lediga dag... jag tycker att detta är en fantastisk kombo! Det effektiviserar allt... ledig/sjuk/hemma/jobb :)

Idag har jag effektivt betat av massa skrivbordsjobb... Fixa och trixat saker när jag på samma gång vilat!!

Allt detta medan jag i bakgrunden har lyssnat på filmen " The sectret law of attraction".

Jag började leva efter detta sätt 2007... och sedan dess har jag manifesterat mycket av det jag visualiserat.
NEJ det är ingen religion, inte någon som ska tjäna eller dra vinst av ditt sätt att göra saker på... Bara DU som besitter kontrollen över ditt egna liv och glöm inte att resan ska vara rolig!

För dig som är intresserade föreslår jag att du tittar på filmen först... använd boken (som är en kopia på filmen) som en liten lathund... :)
På svenska heter boken "Hemligheten"

https://www.youtube.com/watch?v=bS6xTqOUJX8


En kul grej man lätt kan göra är en visualiseringskarta.
Man kan göra det på olika sätt...
Du kan göra ett fysiskt bildcollage på saker som du vill ha... tex bilder på ett par som kysser varandra -detta symboliserar kärlek... Flygplan -du vill resa mer ... ja, du fattar...
Det andra sättet är att göra ett bildspel på din dator... googla de bilder du söker... bilder som ger dig en feel good känsla!



Thoughts
Believe
Manifest


Ha en underbar dag!


Lite bilder från veckan som gått....