torsdag 27 mars 2014

Tusen tack Hotel Savoy!! Imorgon Flytt till Glow!! Cut in Kitchen gästar Stockholm och Bergs Salong i vår!!

Frisk och som ny efter några kartor Ipren och Alvedon för att inte nämna STREPSILS!



I dag har jag haft mina sista kunder på Hotel Savoy där Cut in Kitchen fått husera det senaste halvåret.

Ett Enormt stort tack till Marita, Malin och Mathilda som äger Hotel Savoy!

Missa inte Torsdags Tapas, fredags AW och deras fantastiska After noon Tea på lördagar.

Ni är underbara kvinnor och vi ska fortsätta ha kul tillsammans!! Tack <3




MINA KÄRA STOCKHOLMARE!

Under våren kommer Cut in Kitchen att gästa Bergs Salong. Mina fina Stockholms och Uppsalakunder ska slippa åka till Karlstad i vår... jag möter er i Stockholm!
Min underbara Bea fin fin kollega från min tid i Stockholm har öppnat och driver en fantastiskt mysig salong i Vasastan på Kungstensgatan 35 där jag kommer att hålla till... :)

Jag har några få tider kvar nu till veckan 2/4 och 3/4... Mitt nästa besök blir i slutet av maj.

Varmt Välkommen!

Ring mig för bokning: 0735252263



                      Imorgon skriver Cut in Kitchen samboavtal med Glow! Hjärtligt Välkomna <3

                     




    VI SES IMÖRA!